timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.11.29. 21:56:18 (17355
Felhasználói profil
10.97 @ 200
E30 coupe szvsz,10:1 cr low boost.Nem sok értelmét látom agyon csökkenteni a sűrítést,és nyomással kompenzálni. 9,5-ös cr-el 25-35 psi is lehetséges,persze nem 95-össel. 
Re: Belfegor (17354)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 21:43:05 (17353
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egész biztos,hogy nem.Fordított helyzetben nagyobb lenne a rizikó,ha emelni akarnád,épp a kopogás miatt.

Mi a terved? Amit mondtál?  
Re: Belfegor (17352)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 17:17:40 (17351
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A 10:1-ről 8,7:1-re csökkentés hátrányai az említett teljesítmény vesztés,valamint a hatásfok romlás is.Valahol volt egy táblázatom,hogy változik a hatásfok a CR-el,de kb 10%-al fog romlani,ergó többet is fog enni.

Újakban azért lehet 10:1,mert jobbak(???) a benzinek,van aktív kopogásérzékelés,stb. 
Re: Belfegor (17350)
válasz erre előzmények 2010.11.18. 11:15:59 (17336
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Magyarul az elméleti szívó teljesítmény 205 lóerő? Mondjuk ez teljesen tartható,86ló/L

Barti: Ha 205 lóval számolsz,mondjuk 8000-es fordulaton,akkor a kompreszortérképen vedd fel ezt a pontot,és húzz rá egy egyenest a 0-ból.Ahol eléri az 1 bart,ott lesz a szállításod 2x ennyi.Ha ez a pont (esetünkben a 410 ló,vagy ~41lbs) még a térképen belül van,akkor elméletileg tudja.A max pedig az,ahol ez a vonal eléri a choke line-t. Ez persze csak elmélet,ami nem foglalkozik a turbina oldallal. 
Re: voszi (17335)
válasz erre előzmények 2010.11.15. 16:18:01 (17333
Felhasználói profil
10.97 @ 200
MK1 főtengely para,nem stimmelnek a csapok.Mk2 kellene,de abban meg csak 1.6 volt. 
Re: radics1 (17332)
válasz erre előzmények 2010.11.15. 15:47:59 (17332
Felhasználói profil
10.97 @ 200
CSerko usernek meg van egy ADR 1.8 20V blokkja 4-leömlővel 50 körül.Meg kellene keresni,mekkora az 1.5 hajtókar-dugó magasság,vagy a blokk magasság.Ha egyezik,akkor össze lehet legózni valahogy.Esetleg csapszeg szopathat még meg,de gondolom max kisebb az 1.5-ösé.Azt meg bele lehet munkálni akkor a hajtókarba nagyobb csapággyal. Széles vigyor  
Re: GodRat (17331)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 16:07:49 (17325
Felhasználói profil
10.97 @ 200
KR 139 ló az 1.8-al,akkor az 1.5-el kb 115 lenne,na itt kell még reszelni kicsit,és mivel ultra rövid a löket,így elég magas fordulatszám is elérhető lenne,ha el nem szakad a hajtókar. 1.6 16v 135 ló körül volt,ha jól tudom. 
Re: GodRat (17320)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 15:55:06 (17324
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem kell feltétlen KR blokk,egy sima 1.8 vagy 1.8 is megteszi.Persze az olajspricnik miatt jobb lenne egy KR. 
Re: GodRat (17320)
válasz erre előzmények 2010.11.12. 15:54:16 (17323
Felhasználói profil
10.97 @ 200
16V vagy 8v van itthon egy darab? Egyszer valaki mondta,hogy kínálták neki eladásra egy 16v 1.6 1-est,de inkább 2-est vett.

Amit én láttam,az tuti,hogy 1800e volt,8v öttinger. 
Re: GodRat (17321)
válasz erre előzmények 2010.11.11. 22:10:21 (17319
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Öttingernél volt amúgy 1.8 8v kit is,de az ilyen csináld magad kitben,azaz kaptad a hf-et meg dugókat. Láttam egyszer egy ilyen mk1-et,valami udvarban rohad,tulaj szerint 230-at ment,bár ez kérdéses.Mindenesetre keresgéltem 8v Öttingerre,és valami 143-150 lovat említettek. 
Re: GodRat (17317)
válasz erre előzmények 2010.11.11. 22:08:15 (17318
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért én nem szopatnám magam annyira,hogy bazi sok pénzért 8v szívót tuningoljak,és kijöjjön a végén 140-150 ló az 1.5-ből,amikor egyszerűbben is megoldható,egy eleve többszelepes hf-el.

Amit mondtam a mk2 blokk-mk1 1.5 főtengely-hajtókar combo-val,az nem járható út? 
Re: GodRat (17317)
válasz erre előzmények 2010.11.11. 19:50:24 (17316
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindenképp 8v-t akarsz? 16v vagy 20V hengerfej? Mondjuk nem tudom,felmegy e az MK1 blokkra,de valami régebbi főtengellyel talán megoldható lenne,hogy 1550 alatt legyen.Pl mk1 1.5 főtengellyel az mk2-es 1.6-1.8 blokk,ami ugye 81mm-es furatú,az lenne 1512ccm.Erre már fel lehet rakni akár egy jó kis 20v fejet.Mondjuk nem tudom,milyen magas az mk1 blokk,de ha 220,akkor nagy eséllyel a 1.5 hajtókarral jó is lehet a mutatvány.Nem egyszerű legó,de szarrá is portolhatod a 8v-t,valószínűleg a 16v vagy 20v fejjel jobban jársz. 
Re: GodRat (17288)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 23:31:55 (17309
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez kb 180 lovat jelent? 
Re: maki (17308)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:53:18 (17305
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem tudom,de guglizd meg,vagy CSÉ 
Re: dani1121 (17304)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:38:34 (17303
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ahogy olvasom a hozzászólásaid,feltételeztem,hogy alacsony a költségvetés.Legjobb ha gépműhely,új dugók,új gyűrűk,minden túlméretben,blokk fúrás,síkköszörülés,főtengely köszörülés szükség szerint,HF síkolás,szelep,szelepvezető,szelepszárszimmering csere,új hidrok.

Ez lenne az ideális.Hidd el,ha nincs meghúzva a blokkod,dobd be ahogy van,új gyűrűkkel.Ha a fentieket meg kell venned,akkor keményen zsebbe kell nyúlni. 
Re: dani1121 (17302)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:28:12 (17301
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most mit nem értesz? Van mondjuk egy 75mm névleges méretű furat,ez elkopott pár századot,meg ugyanez a gti-n is.A fúrás az 0.25mm minimum,ez az első túlméret.Ha ezt megléped,a gti dugók átesnek a blokkon.Vagy van valami eljárásod,amivel meg tudod növelni a dugók átmérőjét? MacGyver szalag vagy ilyesmi? Széles vigyor  
Re: dani1121 (17300)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:15:13 (17299
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most te vagy fogalomzavarban szenvedsz,vagy én vagyok hülye.Furat megegyezik,akkor mit akarsz furatni? Vagy netán túlméretes a gti blokk,amit venni tudsz?

"illene furatni": max hónolni illene,ha ugyanakkora a dugó,de ez is lehet felesleges. 
Re: dani1121 (17298)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:00:20 (17297
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mit akarsz furatni a blokkon,ha egy másik gti blokkból fűznéd át a cuccokat???
Ez a legegyszerűbb hosszú távú megoldás,másik a motorszám/kód,és már baszhatod is.

Csak akkor stimmel a bak,ha Mk3-as a motor,így tudom.
Nem hiszem,h az 1.0 rövidebb,mint a gti.Amúgy meg ha a szar 68 lovas 8v elmegy a hosszú váltóval,a gti-nek se lesz gond,legalább jobban fogyaszt.Fene se szeret 3500-as fordulaton menni 100-al. 
Re: dani1121 (17296)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 19:44:20 (17292
Felhasználói profil
10.97 @ 200
azért azzal számolj,hogy nem olcsó ez így sem,gondolom a gti-ben erősebb féltengelyek vannak,ergo csonkállvány csere,fékcsere,stb. 
Re: dani1121 (17290)
válasz erre előzmények 2010.11.09. 19:43:03 (17291
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hi,

elvileg a blokköntvény ugyanaz (???). Valahol volt egy leírás,hogy a 8v blokk lett átépítve GTI-re.Kell hengerfej,dugók-hajtókarok,ecu,kábelköteg (mk3 azt hiszem),így megmarad a számod,a szerv meg bekaphatja.Neked nem kötelességed tudni,milyen hf van rajta. 
Re: dani1121 (17290)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 16:44:12 (17269
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem hiszem,hogy jó ötlet karbizni.

Írható ecu,4 pillangó,hf munka,emelt CR (lehetőleg az egekbe).

Ecuban tudok segíteni,ha érdekel,keress meg. 
Re: GodRat (17263)
válasz erre előzmények 2010.11.05. 12:03:29 (17247
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Racing-bazaron szokta hirdetni a srác,ha jól emlékszem Dindi szilent néven fut. 
Re: tRebroN (17246)
válasz erre előzmények 2010.11.04. 21:24:17 (17244
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Megkaptam a képeket,köszi!

Akkora szar a freemail,hogy nem bírok visszaírni... 
Re: GodRat (17235)
válasz erre előzmények 2010.11.04. 08:23:06 (17237
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sürgős lenne az info,különben máshonnan veszi meg az ember,mert arról lecsúszik! 
Re: GodRat (17235)
válasz erre előzmények 2010.11.03. 21:03:05 (17236
Felhasználói profil
10.97 @ 200
radics1@freemail.hu

Csak 4 dugó kell karral,vagy akkor 5 ha neked az a jobb, 16vt-be kell egy ismerősnek.Mi az hogy nem 100% és mennyi az annyi? Széles vigyor  
Re: GodRat (17235)
válasz erre 2010.11.03. 19:40:17 (17234
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nincs valakinek elfekvőben 4 db s2 20VT dugója hajtókarral alapméretben? Hö?  
válasz erre előzmények 2010.11.02. 22:09:27 (17232
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Elég régóta épül,amúgy füredi a srác,van neki pár bontódó Mk4-ese is,ha jól tudom. 
Re: radics1 (17230)
válasz erre előzmények 2010.11.02. 20:16:46 (17230
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem nyitja meg épp a youtube-ot.Egy MK3-as piros supra mindenféle földi jóval? 
Re: Belfegor (17229)
válasz erre előzmények 2010.10.28. 23:08:04 (17220
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ezaz? Lassabban lehetett vele váltani,mert fingom sem volt,hogy 3. vagy 5. pl... 
Re: ave (17219)
válasz erre előzmények 2010.10.28. 22:49:02 (17217
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tesóm csinált ilyet a kocsijába,annyira rövid lett vele az út,hogy félelmetes,igen pontosan kellett vele bánni.

Nekem amúgy nem jött be,a málnakeverő az uno-ban jobb volt. Széles vigyor  
Re: Belfegor (17216)
válasz erre előzmények 2010.10.27. 19:10:21 (17214
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Fasza! Kacsint  
Re: Josh (17213)
válasz erre előzmények 2010.10.27. 18:30:37 (17212
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az a baj,ha nem tudod melyik ini fájl használja,akkor keresheted egy darabig.Mik vannak? Nekem pl attól függ,melyik firmware-t választom ki belépéskor. 
Re: Josh (17211)
válasz erre előzmények 2010.10.27. 12:41:28 (17204
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tegyél bele VEMS-et,úgyis ezt fogják tanácsolni... 
Re: Atommanó (17203)
válasz erre előzmények 2010.10.27. 10:13:29 (17200
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A legtöbb ecunál megoldható,hogy mindkét ecu benn maradjon,legalábbis nálam ez van.Kellett valami,ami vezérli a klímát meg a központi kijelzőt (olajnyomás,hibák,stb).

A fontos jeleket megosztottam,a kimeneteit leválasztottam,stb.

Mire kellene? 
Re: Atommanó (17199)
válasz erre előzmények 2010.10.26. 20:16:49 (17198
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Yah,de 1250-et is be lehet állítani.Én MS-hez használom/használtam.
A VEMS-el nem tudom hogy működik pontosan.Van configuratorod? Ott milyen ini fájlal működik? 
Re: Josh (17197)
válasz erre előzmények 2010.10.26. 20:03:22 (17196
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Pl nekem 1000 fokig van az egt... 
Re: Josh (17194)
válasz erre előzmények 2010.10.26. 20:02:37 (17195
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mihez használod a megatune-t? Attól függ.Amúgy .ini fájlban lehet basztatni.  
Re: Josh (17194)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 15:00:28 (17181
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A legrosszabb,ami történhet,hogy leszakad egy kipu szelep a túlhevüléstől,vagy kiesik egy szelepülék.

Energiamérleg kb: 30% hűtés,30% kipufogó által leadott hő,40% teljesítmény.

Ez így nem valami pontos,de kb képet kapsz.Ha kiveszed a kiput,akkor 60% jutna a hűtésre,de mivel az magát a gázt nem hűti,ezért túlmelegszik a szelep környéke.

Honda xl-el járt úgy haver,hogy dob nélkül ment motorozni,az eredmény a kettétört szelepülék... 
Re: hori (17180)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:57:49 (17159
Felhasználói profil
10.97 @ 200
injektor,hf,minden stimmel? Épp elég,ha a turbó más,teljesen más a légnyelés... 
Re: gentleman (17158)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:44:36 (17156
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ok,értem.

Mindenképp új progi kell rá szerintem,minden motor más. 
Re: gentleman (17155)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:26:01 (17153
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azt,hogy nem vagyok benne biztos,hogy a vems támogatja a RENIX kereket,a renix jeladókat,stb.Valószínűleg igen,de nem tudom 100%-ra. 
Re: gentleman (17151)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:19:29 (17150
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Eddig miben volt?Vagyis minek a progija van rajta? 
Re: gentleman (17148)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:18:31 (17149
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én nem vagyok otthon a vemsben,ennek ellenére azért sok a hasonlóság. 
Re: gentleman (17148)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:12:42 (17147
Felhasználói profil
10.97 @ 200
azért programozható,hogy a kocsihoz legyen beállítva.Más autó (ami nem fullon ugyan ilyen,nem csak ccm-ben,hanem minden egyéb paraméterében) programjával nem fog jól menni... 
Re: gentleman (17146)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 22:05:18 (17145
Felhasználói profil
10.97 @ 200
ebből alkudni? Széles vigyor ű
Első értelmes ajánlat viheti,beteszem a kuplungalapba az árát,ha elkel. Zokog  
Re: gentleman (17144)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:50:48 (17143
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem,én nem hegesztgetném,teljesen jó volt ez így,szinte az összes használt turbón van repedés.Max keresel hozzá egy házat valami lehalt turbóról,vagy leszarod,és megy így.Nem hiszem,h a leszerelés előtt repedt el... Kacsint  
Re: gentleman (17142)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:46:13 (17141
Felhasználói profil
10.97 @ 200
kb 200 lovat tud,1,5 bart tud tölteni,de huzamosabb ideig inkább 1.2 bar,akkor sokáig elmegy. 
Re: gentleman (17138)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:39:09 (17137
Felhasználói profil
10.97 @ 200
írtam másik topicba,hogy van egy eladó k03-am. 
Re: gentleman (17136)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:34:26 (17135
Felhasználói profil
10.97 @ 200
yah,kellett a pénz,úgy voltam vele,úgyse rakom fel a nagy csigát,de most nagyon megjött a kedvem.Lesz sima belső WG-et,aztán kész,majd ha creep-el,akkor gondolkodok.De nem fog... Széles vigyor  
Re: gentleman (17134)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 21:29:48 (17133
Felhasználói profil
10.97 @ 200
a kis geci Széles vigyor  
Re: gentleman (17132)

összesen 727 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!