timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 24 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.11.05. 12:48:47 (1685
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.09 @ 150    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   8.09 @ 150
1/4 ET:   12.40 @ 183
0-100 km/h:   4.10
80-120 km/h:   2.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen. Széles vigyor

Gratula

télen gyúrjál a 11-re

 
válasz erre 2008.09.18. 16:55:30 (1251
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Peugeot 406 2.0 16v (Capa)    11.23 @ 108    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   11.23 @ 108
1/4 ET:   17.17 @ 134
0-100 km/h:   9.93
80-120 km/h:   6.80
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez nem TAXI Kacsint  
válasz erre 2008.08.07. 17:12:41 (1147
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Prelude 2.3 16v (Peti)    11.00 @ 111    (2008.07.11.)
0 rollout
1/8 ET:   11.00 @ 111
1/4 ET:   16.77 @ 138
0-100 km/h:   9.30
80-120 km/h:   6.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Csak érdekességképpen ideírom, hogy ezzel a Prelude-del azonos súlyú Accord-dal Kiskunlacházán 15,8@143 volt az eredményem F20Z1 2,0 SOHC (131HP) motorral.
Utcai normál gumikkal és nem volt hátszél. 
válasz erre előzmények 2008.05.09. 08:35:32 (1019
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelző mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegről van szó a gyengébbek kedvéért. Nyelvet ölt

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérőpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerőn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerő többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: CRXPali (1017)
válasz erre 2008.05.08. 19:03:20 (1011
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic LSi / VTI (Boci)     8.60 @ 144    (2008.04.20.)
0 rollout
1/8 ET:   8.60 @ 144
1/4 ET:   13.07 @ 178
0-100 km/h:   4.77
80-120 km/h:   2.74
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nézegetem, hogy hol tudnék faragni az eredményemből. Talán Boci váltásai gyorsabbak, és az elindulás is bátrabb mint az enyém ez a döntőről készült videón is látszott.

Az autó súllyal még mindig nem vagyok tisztában, az a 860 szerintem sok egy kicsit, miért ez lett beírva?
Durva a 0-100 gyorsulási adat.
Na én mentem faragni.... Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.05.07. 21:44:19 (1001
Felhasználói profil
12.13 @ 183
ave

Boci kiskunlacházi mérése nem lesz kirakva? Vagy erős lámpalázában mindig rosszat ment? 
Re: ave (993)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:35:24 (717
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belőle normál ezek szerint 
Re: civiccoupe (716)
válasz erre 2007.11.07. 19:25:55 (715
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave !
Feltűnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?





 
válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:55:07 (692
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
bocs én sem vagyok képben, Golf 1 természetesen 
Re: maki (691)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:44:57 (690
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hogy totál érthető legyek:
Van egy Golf II kaszni üresen mint alap és van egy Lupo kaszni üresen mint alap, ezek között nincs 220 kg különbség szerintem max talán 50 de azt sem tudnám megmondani melyik javára.
A két versenyautóba kb azonos dolgok vannak, 4 kerékhajtás és 1.9 motor nem ? Ezek között se lehet nagy különbség.
Nos én nem láttam belülről egyik autót sem hogy mennyire van könnyítve , ebben ave talán többet tud nyilatkozni. 
Re: tschokker (689)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:39:04 (689
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De én a kb azonos indulási alapot tekintem, ha lett volna 1.9 TDi Golf II azonos felszereltséggel mint a Lupo akkor az sem 850 kg lenne, így érthető a teóriám ? 
Re: ave (687)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 23:29:00 (686
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
De mindkettő összkerekes és az induló súly is nagyon hasonló, egy Lupo 3L 830 kg egy Golf II is kb annyi, tehát nem találom a 220 kg különbséget miben lehet, hacsak nem vették fel soförnek CRXPalit a Lupoba és a Golfba valami 20-30 kilós gyereket, de akkor is lenne kb 100 kg amit meg kéne magyarázni. 
Re: maki (685)
válasz erre 2007.11.05. 23:01:24 (683
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Golf TDI nitro (PL)     8.06 @ 147    (2007.05.01.)
0 rollout
1/8 ET:   8.06 @ 147
1/4 ET:   12.44 @ 178
0-100 km/h:   4.19
80-120 km/h:   2.39
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A Lupo mitől nehezebb ennél 220 kilóval ? 
válasz erre előzmények 2007.11.05. 22:29:52 (681
Felhasználói profil
12.13 @ 183
VW Lupo 1.9 PD TDI nitro (Ivan)     8.42 @ 149    (2007.10.28.)
0 rollout
1/8 ET:   8.42 @ 149
1/4 ET:   12.74 @ 184
0-100 km/h:   4.74
80-120 km/h:   2.34
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én csak azt nem értem, ha ez az autó 320 lóerő akkor miért csak 183-185 a célvonalija ?? 
Re: Rusher_Tompi (677)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:34:25 (666
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.  
Re: normanrls (665)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:13:13 (626
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Egyébként a te méréseredményeidet minden esetben kb 100 km/h környéki adaton szoktam értelmezni, mivel itt a légellenállás és a gördülési ellenállás  még közel azonos a különböző cw értékű kasznik és különböző gördülési ellenállású gumik esetén. A mérőpados tapasztalataink alapján is nagyobb tempónál a kifutásos veszteségmérések eredménye a gumik különbözősége miatt jóval nagyobb szórást mutat, persze ez a méréseredménybe kompenzálva van.  
Re: ave (625)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 09:23:02 (623
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Dazoli)     9.37 @ 133    (2007.10.13.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 133
1/4 ET:   14.21 @ 163
0-100 km/h:   5.81
80-120 km/h:   3.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szerintem kb 140-145 
Re: szabyk RST (620)
válasz erre előzmények 2007.09.20. 21:34:03 (594
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
400-on biztos nem  
Re: civiccoupe (583)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:23:21 (580
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: ave (578)
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:30:39 (577
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)     7.60 @ 172    (2007.09.09.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 172
1/4 ET:   11.35 @ 214
0-100 km/h:   3.79
80-120 km/h:   1.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hová tud elveszni kb 100 lóerő, mert szerintem sehova. 100-200 lóerős autóknál még kb-ra be lehet szorozni a mért adatot egy százalékkal, de ebben a magasságban már elég durva értékek jönnek ki amit már nem indokol semmi. 20-40 lóerő között van egy átlagos autónak kb a hajtáslánci vesztesége, mitől van a többlet 60-80 lóerő ? Talán a gumi lenne ? Akkor egy 50 lóerős Suzuki 1.0 Swift el se tudna indulni ezekkel a gumikkal, ha netán el tudna akkor alig vánszorogna ? Ha a váltóban veszne el akkor ilyen hőterhelés miatt felforrna az olaj?

 
Re: ave (575)
válasz erre előzmények 2007.06.29. 18:21:00 (478
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Nissan Primera GT (Leon)    11.09 @ 110    (2007.05.31.)
0 rollout
1/8 ET:   11.09 @ 110
1/4 ET:   16.93 @ 135
0-100 km/h:   9.12
80-120 km/h:   6.51
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Túl jóindulatú vagy ! 
Re: hungryta.com (477)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:32:23 (409
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 14:44:10 (407
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerőn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze ő nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebből adódó jelentős nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgő közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgő fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgőre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgőn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgőknél csúszás is van. Következő fejlesztések egyike hogy mindkét görgő fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetőek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
válasz erre 2007.06.21. 12:45:50 (404
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezető lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerőt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenőrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tőlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelő teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 

összesen 24 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!